Je wil je focussen op klantcontact en zoekt ondersteuning bij je administratie.

Maar je hebt nog wel een aantal vragen. Omdat je zeker wilt weten dat je bij de juiste club zit. Al helemaal omdat jullie administratie super belangrijk én vertrouwelijk is. Begrijpen we.

Daarom proberen we hieronder alvast wat vragen te beantwoorden. Maar je kunt ons ook bellen of mailen als je meer wilt weten.

Hoe gaan jullie precies te werk?

We beoordelen de portefeuille en jouw ICT. Hiermee brengen wij je huidige situatie in beeld. Op basis van de uitkomsten maken wij een plan van aanpak. Nadat we er met elkaar uit zijn gaan we aan de slag. Correct en professioneel werken staat voorop en dat geldt natuurlijk ook voor de bijbehorende boekingen in de financiële administratie.

Werken jullie met een eigen systeem of kunnen jullie ook met ons systeem uit de voeten?

We kunnen met elk systeem overweg. Zijn jullie tevreden over jullie systeem of mag het wel wat gebruiksvriendelijker? Wij adviseren graag naar een eventuele overstap. En we kunnen ook workshops verzorgen waardoor jij en of je medewerkers nog meer uit jullie systeem halen. Je leest hier meer over bij onze Academy.

Wat levert het precies op?

Doordat wij de verwerking over nemen, wordt de kwaliteit van jouw portefeuille flink verhoogd. Daarnaast kunnen wij je adviseren over de inrichting én een eventuele optimalisatie ervan. Ook kunnen we de bestaande werkprocessen verder stroomlijnen. Hierdoor krijg je een nog duidelijker beeld van de opbouw van je portefeuille.

Interessant?

Als je de onderstaande vragen invult, nemen wij binnen 48 uur contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.