DomburgvandePanne

Deelt zijn ervaring als gebruiker van CUMUS Intermediairsdiensten

Domburg van de Panne is een middelgrote financiële dienstverlener uit Bodegraven, waar naast verzekeringen ook hypotheken, zakelijke leningen, RegioBank en kluisloketten worden aangeboden.

In onze strategische overwegingen zijn wij op zoek naar partners welke ons kunnen helpen bij administratieve werkzaamheden die niet direct voorvloeien uit klantcontact. Denk hierbij aan prolongatie, ADN en APLAZA berichten Deze overweging heeft 5 belangrijke doelen:

1. Meer contacten/gesprekken met klanten

2. Hogere klant tevredenheid

3. Meer tevreden medewerkers, die zich nu kunnen richten op klantcontact

4. Een administratie welke up-to-date is en waar een adviseur blindelings op kan vertrouwen

5. Verhogen van onze winstgevendheid

Wij zijn in januari 2020 gestart een pilot gestart met CUMUS Intermediairsdiensten, met als uitgangspunt het uitbesteden van de prolongatie werkzaamheden. Na wat aanloop perikelen waarin wij gezamenlijk met CUMUS hebben gekeken naar de meest efficiënte manier om de prolongatie te kunnen verwerken, zijn we daarin geslaagd en kijken beide partijen terug op een geslaagde samenwerking.

De prolongatie wordt uiterst professioneel en correct uitgevoerd en wij krijgen steeds meer inzicht in de opbouw van onze portefeuille. Door de prolongatie worden ook de rapportages een stuk betrouwbaarder.

CUMUS Intermediairsdiensten stelt ons in staat om onze strategische uitgangspunten inzake efficiency te verwezenlijken en zo meer tijd te besteden aan onze klanten.

Cees Meijer

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *