Waarom CRM Essentials?
De voordelen van het werken in de cloud zijn genoegzaam bekend. Werken waar en wanneer u dat wilt. En nog hardware onafhankelijk ook.
De mogelijkheid om in de toekomst door te groeien met functionaliteiten die u dan wenst.
Het kan evenwel best voorkomen dat de kosten een struikelblok zijn om tot aanschaf van een dergelijk pakket over te gaan en dat zou jammer zijn.
Om iedereen in de gelegenheid te stellen een goed CRM pakket te gebruiken bieden wij vanaf nu CRM Essentials aan. Bedoeld voor de startende e/o kleinere ondernemer die wel behoefte heeft aan een goede CRM oplossing maar waarvoor de kosten wellicht een reden zijn geweest om een dergelijke aanschaf uit te stellen.
Wat kost CRM Essentials?
Wij willen duidelijk zijn over de kosten. U betaalt per jaar € 400,- incl BTW vooruit, hierbij komen de eenmalige kosten van € 275,- voor de inrichting en de activatie van uw licentie. Deze prijs is inclusief de opslag van uw digitale dossier van CRM Essentials op basis van fair use. (denk hierbij aan pdf, Word bestanden, etc). Mocht u een beroep willen doen op onze helpdesk dan hanteren wij hiervoor een vast tarief van € 27,50 per kwartier of deel hiervan. CRM Essentials staat natuurlijk ook opgeslagen in onze veilige omgeving waar ook onze andere oplossingen staan.
