Regelmatig zal je de dossiers in AssuPortal raadplegen, dan weet je hoe fijn het is als je snel het juiste document kunt vinden. In deze nieuwsbrief laten we je zien hoe je jouw dossiers nóg overzichtelijker maakt en hoe je zelf extra mappen kunt toevoegen. Superhandig!
In AssuPortal vind je standaard drie soorten dossiers:
· Relatie
· Contract
· Schade
Maar… wist je dat je ook zelf mappen kunt aanmaken? Zo maak je het systeem helemaal passend bij jouw manier van werken.
Stel: je doet bijvoorbeeld ook de belastingaangifte voor een klant. Dan kun je bij die relatie gewoon een extra map aanmaken, bijvoorbeeld: “Belastingaangifte 2025”
Daar kun je dan alles in kwijt wat met die aangifte te maken heeft. Je maakt zo’n map aan via het tabblad “Documenten” op het relatie scherm. Klik op “Map aanmaken”, geef het een naam, en klaar!
Uiteraard kun je dat ook doen in het contracten en schade dossier.
Wil je dat bepaalde mappen standaard bij alle relaties, contracten of schades verschijnen? Dat kan ook!
Ga naar: Instellingen > Systeem > Tabblad Koppelingen > Bestanden & documenten
Daar kun je mappen instellen door de namen te typen, gescheiden met een komma. Let op: deze mappen zie je dan bij álle dossiers — ook als je ze niet altijd gebruikt.
Meer weten?
Check de kennisbank in AssuPortal of stuur ons een mailtje via: sales@cumus.nl
We helpen je graag verder!