Efficiënt schadebeheer met AssuPortal: Jouw toegevoegde waarde als intermediair
Als intermediair wil je je (specialistische) meerwaarde tonen, vooral als het gaat om schadebehandeling. Hoewel de verzekeraar doorgaans de schadeafwikkeling verzorgt, wil jij als tussenpersoon zorgen voor een gedegen documentatie en overzicht van de schadegevallen van jouw klanten. AssuPortal biedt hiervoor de ideale oplossing, met een gebruiksvriendelijke schademodule die jou helpt om het schadeverloop van je klanten nauwkeurig bij te houden, inclusief dossieropbouw.
Maak slim gebruik van de gegevens in AssuPortal
Wist je dat je eenvoudig kunt profiteren van de data die al beschikbaar is in AssuPortal? Stel: je ontvangt een schadeaangifte van een klant, bijvoorbeeld voor een autoschade. Via het tabblad “schade” in het betreffende contract kun je snel de schade aanmaken. Het systeem vult automatisch de relevante gegevens voor je in, waardoor je tijd bespaart en minder kans hebt op fouten.
Nog sneller? Gebruik de koppeling met de slimme formulierenmodule van Finconnect. Deze zorgt ervoor dat formulieren automatisch worden ingevuld, wat jou nog meer tijdswinst oplevert.
Geen stap meer vergeten met de workflow
Om te voorkomen dat je belangrijke stappen in het schadeproces overslaat, biedt AssuPortal een overzichtelijke workflow. Deze geeft je precies aan wat er al is geregeld en wat er nog moet gebeuren, zodat je altijd het overzicht behoudt en efficiënt te werk kunt gaan.
Wil je Meer Weten?
Neem gerust contact met ons op voor meer informatie. Wij helpen je graag verder