Back Office Support

Hopeloos uit vorm door ‘ontzorgende’ service providers

De laatste tijd raak ik geen bal meer. Alles vliegt uit of in het net. Super frustrerend is het. En dat terwijl ik dacht dat ik speelde omdat ik het leuk vond. Nou, op deze manier is er geen bal aan.

Het zal geen toeval zijn. Zakelijk loop het niet lekker, waardoor ik zelf minder goed in mijn vel zit. Mijn personeelsbestand krijg ik maar niet onder controle en ik verlies steeds meer goede klanten. En dit is begonnen sinds ik met die, naar eigen zeggen, ontzorgende service provider in de koffer ben gedoken.

Alweer een wegloop koffertje?!

De telefoon gaat. Het bedrijf dat al jaren klant bij me is heeft gekozen voor een andere intermediair. En dat omdat de claim vorig jaar niet adequaat genoeg is afgehandeld. Lekker dan! Is het niet het wegloop koffertje van mijn vrouw, is het die van mijn ‘trouwe’ klant Max!

Dat wordt weer een dubbele fout op het moment suprême. Het wordt me steeds duidelijker dat ik met de verkeerde koffer op pad ga. Mijn klanten waren tevreden toen ik nog baas was over eigen portefeuille. Toen mijn koffer nog het vrije koffertje was.

Terug naar het vrije koffertje

Controle houden over mijn portefeuille. Dat is de oplossing om mijn klanten echt goed te kunnen helpen. En in de toekomst weer te kunnen groeien met mijn bedrijf.

Ik moet alleen de ‘voordelen’ van samenwerken met een service provider op zien te vangen, namelijk het wegnemen van administratieve werkzaamheden. Gelukkig is hier een oplossing voor: back office support.

Inmiddels sta ik weer als ‘King Roger’ op het veld en speel ik weer als vanouds. Blijkt juist het vrije koffertje te ontzorgen en het beste in mij naar boven te halen.

Meer weten over meer uit je portefeuille halen?

Blijf mij volgen!